آموزشگاه آزاد سینمایی اندیشه در خرداد ماه 1384 با اخذ مجوز شماره 14036/88/153 از وزارت فرهنگ و ارشاد تأسیس گردید و تمرکز خود را به صورت تخصصی صرفاً بر آموزش رشته بازیگری نهاده و از آموزشهای پراکنده در زمینه های کارگردانی و ... اجتناب نموده است .


در این راه از آغاز تا کنون اساتید و بزرگانی چون محمدعلی کشاورز ، علیرضا خمسه ، رامتین خداپناهی ، پرستو گلستانی ، حمید ابراهیمی ، سیاوش طهمورث ، فقیهه سلطانی ، رضامولایی ، سهیلا گلستانی و ژاله صامتی مدرسین آموزشگاه بوده اند .

همچنین تعداد کثیری از هنرجویان در طول این سالها توانسته اند بواسطه استعداد ، پشتکار و تلاش خود زیر نظر و با معرفی اساتید و آموزشگاه ، موفق به حضور در پروژه های حرفه ای ، چه در زمینه سینما و تلویزیون و چه در زمینه تئاتر و نمایش گردند ؛ و صد البته که این حضور نه تنها کوتاه و بی ارج نبوده بلکه با دریافت دستمزد و قرارداد معتبر با تهیه کننده و کارگردان همراه بوده است .


در این سایت آشنایی با پاره ای از فعالیتها ، مصاحبه با اساتید و معرفی هنرجویان موفق ، تلاشی است برای انس هر چه بیشتر هنرجویانی که به این فضای دوستانه خواهند پیوست . امید که روزی مشخصات شما به عنوان هنرجوی موفق آموزشگاه آزاد سینمایی اندیشه در این سایت دیده شود .

www.andishefilm.com